Veelgestelde vragen

Hoe weet ik of mijn bestelling is goed is doorgekomen?

Per mail ontvang je een bevestiging van jouw order met bijbehorend ordernummer.

Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?

Indien je nog geen Track and Trace code hebt ontvangen is het nog mogelijk om je bestelling te wijzigen. Graag wil ik je vragen een mail te sturen naar [email protected] met daarbij jouw ordernummer en de wijziging die je wil doorgeven.

Wat is de status van mijn bestelling?

Wanneer jouw bestelling is aangemeld voor verzending, zal je een e-mail ontvangen met de verzendgegevens. Tenzij je bij het afrekenen hebt gekozen voor de levering “Brievenbuspost” à 2,59, deze verzending is zonder Track and Trace. Wanneer we jouw artikel(en) naar de brievenbus hebben gebracht sturen we jou een mail dat jouw bestelling is verzonden.

Het door mij gekozen artikel is niet op voorraad, kan ik dit wel bestellen?

Wanneer je ziet dat een artikel niet op voorraad is en jij hier wel interesse in hebt vragen wij jou om je e-mailadres achter te laten. Je wordt dan op de hoogte gebracht wanneer het artikel weer op voorraad is. Uiteraard zitten hier geen aankoopverplichtingen aan vast.

Ik zoek een artikel wat Baby Natura niet in het assortiment heeft, kan ik dit bestellen?

Mocht je een artikel gezien hebben bij een van onze leveranciers en deze is niet zichtbaar in de webshop help ik je graag om dit artikel te krijgen. Met regelmaat doe ik een bestelling bij de diverse leveranciers waardoor ik veelal op korte termijn kan leveren. Stuur de gegevens (artikel nr., maat en kleur) van het door jou gewenste artikel naar [email protected] Ik ga graag voor jou onderzoeken hoe ik kan helpen.

Ik heb geen ontvangstbevestiging, orderbevestiging of leveringsaankondiging ontvangen per e-mail, wat moet ik doen?

In dit geval kan je het beste contact opnemen met ons via de e-mail [email protected] of vul jouw vraag in bij het contactformulier.

© 2007 - 2020Baby Natura- Alle rechten voorbehouden