Naar verwachting wordt jouw pakket, de volgende dag door DHL geleverd. Al onze pakketten zijn te volgen met een Track and Trace, deze ontvang je in de avond nadat wij de pakketten hebben meegegeven aan DHL. Mocht er desondanks toch iets niet goed gaan, neem dan contact op met onze klantenservice.

Link
  1. Controleer of het opgevoerde afleveradres juist is, deze is terug te vinden in de bevestigingsmail.
  2. Heb je een track en trace ontvangen?
    1. Ga na wat de track en trace code aangeeft via ontvangen link, deze kan van DHL zijn. Geeft deze aan bezorgd? Ga dan na of je het pakketje hebt ontvangen in je brievenbus of afgesproken plek. Ligt deze hier niet, ga na of deze toevallig bij de buren is afgeleverd. Het kan voorkomen dat de track en trace aangeeft dat het pakketje bezorgd is, terwijl je deze nergens kan vinden. Wacht 2 tot 3 werkdagen alvorens je contact opneemt met onze klantenservice, de ervaring leert dat het pakketje dan alsnog wordt aangeboden. Mocht hij binnen deze dagen niet worden aangeboden, neem dan contact op met onze klantenservice. Geeft deze een andere status aan? Wacht rustig af je, je bestelling is naar je onderweg!
  3. Heb je geen track en trace ontvangen? Controleer je e-mailadres die opgegeven is tijdens het bestellen, deze is terug te vinden in de bevestigingsmail. Of eventueel je spam map of ongewenst.
Link

Voor het verzenden van de bestellingen rekenen wij de volgende kosten:

Standaardleveringen (Verstuurd binnen 3 werkdagen)

    • Verzendkosten 4,95

Express verzending (voor 16:00 besteld eerst volgende werkdag geleverd)

    • Express verzendkosten  6,95

 

GRATIS verzendkosten boven de 75,-!

Link

Voor het verzenden van onze pakketten naar het buitenland rekenen wij de volgende kosten:

België, Duitsland, Luxemburg en Frankrijk met track and trace

    • Standaard verzendkosten 6,95

Express verzending (voor 16:00 besteld eerst volgende werkdag geleverd)

    • Express verzendkosten 8,95

Helaas hebben wij nog niet de mogelijkheid om naar andere landen te sturen dan België, Duitsland, Luxemburg en Frankrijk. Mocht je toch een bestelling willen ontvangen in een ander land dan hierboven neem dan gerust contact met ons op.

GRATIS verzendkosten boven de 75,-!

Link

Helaas is het voor ons onmogelijk om voor elke orderwaarde een scherp verzendtarief te bieden die ook nog eens duurzaam is. Hierdoor hebben wij besloten om voor orders lager dan €7,50 een hoger verzendtarief te vragen met een hoogte van €6,95.

Zodra je bestelling boven de €7,50 uitkomt, zijn onze scherpe verzendtarieven automatisch beschikbaar.

Link

Wij verzenden onze pakketten met DHL. De levering van de pakketten vindt over het algemeen plaats op werkdagen tussen 08:00 uur en 22:00 uur. Bij niet thuis zijn zal de pakketbezorger proberen het pakket aan te bieden bij de buren. Of de volgende dag weer proberen.

Het is altijd mogelijk om het pakket af te laten leveren op een ander adres, dit dien je dan tijdens de bestelling aan te geven.

Link

Uiteraard wil je graag weten wanneer je de bestelling kan verwachten, hiervoor werken wij met 3 indicatoren binnen babynatura.nl, deze zijn per product beschikbaar en direct te zien. De indicatoren werken op basis van onze voorraad en de voorraden bij onze leveranciers. Wij proberen deze zo nauwkeurig mogelijk bij te houden.

Wij maken gebruik van de volgende 3 indicatoren:

    • Direct leverbaar: De bestelling wordt bij betaling dezelfde werkdag verzonden mits dit voor 16:00 uur is besteld en er wordt gekozen voor Express levering.

    • Levertijd binnen 5 tot 10 werkdagen: Product is op voorraad bij onze leveranciers, deze producten worden eerst voor je besteld bij een leverancier en worden in de meeste gevallen binnen 5 tot 10 werkdagen verstuurd.

    • Levertijd meer dan 10 werkdagen: Helaas bij geen enkele leverancier op voorraad, na verwachting duurt de levering langer dan 10 werkdagen, een exacte indicatie ontvang je zodra wij op de hoogte zijn gesteld door de leveranciers. Let op dit betekent niet dat het product is uitverkocht.

Link

Per mail ontvang je een bevestiging dat jouw bestelling is aangemeld voor verzending. Met de bijbehorende Track and Trace code kan je zien of jouw pakket als is aangeboden bij DHL. Wanneer we jouw artikel(en) naar de brievenbus hebben gebracht sturen we jou een mail dat jouw bestelling is verzonden.

Link

Mocht je een beschadigd pakket dan wel product van ons ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice. Graag bij het contactnemen direct video’s en/of foto’s en je ordernummer meesturen, dan zullen wij een passende oplossing bieden!

let op: Bij ontvangst beschadigd pakket met daardoor schade aan het product als gevolg is het noodzakelijk dat wij foto’s van het beschadigde pakket ontvangen, om de melding/schade in behandeling te kunnen nemen.

Bij het retourneren van een beschadigd/defect product (pas retourneren na goedkeuring klantenservice) betalen wij de retourkosten met een maximaal bedrag van €6,95 terug! Tenzij anders overeengekomen met de klantenservice.

Link

Het kan voorkomen dat onze voorraad status niet overeenkomt met wat er daadwerkelijk in het magazijn ligt. Mocht jouw bestelde artikel niet meer op voorraad zijn zullen we hierover mailen. Het kan voorkomen dat we producten die niet op voorraad zijn direct terugbetalen en de overige producten wel opsturen, van de terugbetaling ontvang je een mail.

Mocht je geen terugbetaling hebben ontvangen maar toch een artikel missen, controleer dan goed het opvulpapier en of de verpakkingen van andere artikelen of het mogelijk daarbij is ingestopt. Zeker bij gloei en ledlampjes willen deze wel eens bij andere artikelen (of al in de lamp) worden ingestopt.

Mocht het hier ook niet tussen zitten, neem dan contact op met onze klantenservice.

Link

Jouw verzending kan je volgen via een Track and Trace. De code van de Track and Trace ontvang je na verzending in je mailbox.

Link

Wat vervelend dat jouw pakket retour afzender gaat. Heel soms komt het voor dat een pakket verkeerd wordt gesorteerd en in dat geval bij ons retour komt. Wij nemen dan contact met jou op om te vragen hoe we dit mogen oplossen.

Wanneer een pakket terecht retour komt omdat het niet is afgehaald bij een pakketpunt of is geweigerd aan de deur worden hiervoor kosten in rekening gebracht.

Als het pakket niet bezorgd kan worden, wordt het naar een afhaalpunt gebracht. Haal je het daar niet op, dan moeten we helaas €9,95 (België €13,95) voor de retourkosten in rekening brengen. Deze kosten zijn opgebouwd uit de daadwerkelijke verzendkosten plus de ‘onbezorgbaar retour’-toeslag, die wij moeten betalen, omdat DHL wel werk aan jouw zending heeft gehad en deze kosten aan ons doorberekent.

Als het pakket direct van de leverancier komt (o.a Pikler/Leertoren) en niet kan worden bezorgd na 2 afleverpogingen, dan moeten we helaas €24,95 voor de retourkosten in rekening brengen. Deze kosten zijn opgebouwd uit de daadwerkelijke verzendkosten (komt vanuit buitenland) plus de ‘onbezorgbaar retour’-toeslag, die wij moeten betalen, omdat de leverancier wel werk aan jouw zending heeft gehad en deze kosten aan ons doorberekent.

Zodra het pakket terug is bij ons, wordt je bestelling (gedeeltelijk) geannuleerd. Dit geldt ook als je het pakket weigert bij de deur. Als je nog vragen hebt, laat het gerust weten!

Link

Het kan helaas voorkomen dat er een cadeautje mist in de bestelling, door de hoge doorloopsnelheid kan de voorraad / aanbod verschillen met de daadwerkelijke beschikbaarheid.

Vanwege de kosten, duurzaamheid en het feit dat het om een gratis cadeau is kunnen wij cadeaus achteraf niet nasturen en zijn hier verder geen rechten aan te ontlenen.

Wel sturen we graag je ontbrekende cadeau mee met een eventuele volgende bestelling!

Link