Garantie en klachten

Kapot of beschadigd artikel

Als een artikel bij ontvangst van je bestelling beschadigd of kapot uit de verpakking komt, neem dan contact met ons op via het contactformulier of stuur een mail naar [email protected]. We zullen het artikel zo spoedig mogelijk vervangen of je een andere gewenste oplossing bieden. Houd er rekening mee dat je wettelijk verplicht bent om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding hierover te maken.

Mocht een artikel in een later stadium tijdens normaal gebruik beschadigen of kapotgaan kun je contact met ons opnemen om te kijken of dit binnen de garantie valt. Je dient dit binnen redelijke termijn, nadat je hebt ontdekt dat het artikel niet voldeed, aan ons door te geven.

Klachtenprocedure

Mocht een artikel in een later stadium tijdens normaal gebruik beschadigen of kapotgaan kun je contact met ons opnemen om te kijken of dit binnen de garantie valt. Je dient dit binnen redelijke termijn, nadat je hebt ontdekt dat het artikel niet voldeed, aan ons door te geven.

Mocht het voorkomen dat je ergens ontevreden over bent en graag een klacht wil indienen dan kun je bij ons een klacht indienen. Deze kun je kenbaar maken door een mail te sturen naar [email protected] Graag vragen we je een gedetailleerde beschrijving te geven van je klacht. Na ontvangst van de mail zullen we bevestigen dat we deze ontvangen hebben.

Na het ontvangen van een klacht proberen wij zo snel mogelijk, doch binnen uiterlijk tien (10) werkdagen te reageren op de klacht. Mocht het gebeuren dat wij niet binnen deze termijn inhoudelijk op de klacht kunnen reageren, dan zullen wij dit via mail laten weten en daarbij een indicatie geven van de termijn waarbinnen wij wel met een gedegen reactie kunnen komen.

Geschillen

Geschillen kunnen, met inachtneming van artikel 15 van onze Algemene Voorwaarden, door één van de partijen (klant of BabyNatura.nl) worden voorgelegd aan de Geschillencommissie Webshop, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl).

De geschillencommissie neemt een geschil alleen in behandeling als deze eerst, binnen een redelijke termijn, is voorgelegd aan BabyNatura.nl.

© 2007 - 2020Baby Natura- Alle rechten voorbehouden