Als een artikel bij ontvangst van je bestelling beschadigd of kapot uit de verpakking komt, neem dan contact op met onze klantenservice. We zullen het artikel zo spoedig mogelijk vervangen of je een andere gewenste oplossing bieden. Houd er rekening mee dat je wettelijk verplicht bent om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding hierover te maken.

Mocht een artikel in een later stadium tijdens normaal gebruik beschadigen of kapotgaan kun je contact met ons opnemen om te kijken of dit binnen de garantie valt. Je dient dit binnen redelijke termijn, nadat je hebt ontdekt dat het artikel niet voldeed, aan ons door te geven.

let op: Bij ontvangst beschadigd pakket met daardoor schade aan het product als gevolg is het noodzakelijk dat wij foto’s van het beschadigde pakket ontvangen, om de melding/schade in behandeling te kunnen nemen.

Link

Mocht een artikel in een later stadium tijdens normaal gebruik beschadigen of kapotgaan kun je contact met ons opnemen om te kijken of dit binnen de garantie valt. Je dient dit binnen redelijke termijn, nadat je hebt ontdekt dat het artikel niet voldeed, aan ons door te geven.

Mocht het voorkomen dat je ergens ontevreden over bent en graag een klacht wil indienen dan kun je bij ons een klacht indienen. Deze kun je kenbaar maken door een mail te sturen naar . Graag vragen we je een gedetailleerde beschrijving te geven van je klacht. Na ontvangst van de mail zullen we bevestigen dat we deze ontvangen hebben.

Na het ontvangen van een klacht proberen wij zo snel mogelijk, doch binnen uiterlijk tien (10) werkdagen te reageren op de klacht. Mocht het gebeuren dat wij niet binnen deze termijn inhoudelijk op de klacht kunnen reageren, dan zullen wij dit via mail laten weten en daarbij een indicatie geven van de termijn waarbinnen wij wel met een gedegen reactie kunnen komen.

Link

Na het ontvangen van een klacht proberen wij zo snel mogelijk, doch binnen uiterlijk tien (10) werkdagen te reageren op de klacht. Mocht het gebeuren dat wij niet binnen deze termijn inhoudelijk op de klacht kunnen reageren, dan zullen wij dit via mail laten weten en daarbij een indicatie geven van de termijn waarbinnen wij wel met een gedegen reactie kunnen komen.

Link

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar .

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Link

Het is mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Link