Retourneren – veelgestelde vragen

Kan ik een bestelling nog annuleren?

Indien je nog geen Track and Trace code hebt ontvangen is het nog mogelijk om je bestelling te annuleren. Graag wil ik je vragen een mail te sturen naar info@babynatura.nl met daarbij jouw ordernummer.

Ik heb een verkeerd artikel ontvangen, wat nu?

Wat vervelend, ondanks dat onze producten met zorg en liefde worden ingepakt kan het voorkomen dat er een verkeerd artikel wordt geleverd. We willen je vragen om zo snel mogelijk contact met ons op te nemen per mail info@babynatura.nl. Vermeld daarbij altijd het ordernummer en om welk product het gaat. Wij dragen zorg voor het verzenden van het juiste artikel en nemen de kosten voor het retourneren voor onze rekening.

Kan ik artikelen ruilen?

Artikelen die via Baby Natura zijn besteld en niet naar wens zijn kunnen binnen 14 dagen, zonder opgaaf van rede, na ontvangst geretourneerd worden. Om een artikel snel te kunnen ruilen willen we je vragen het betreffende artikel opnieuw online te bestellen. Indien je jouw bestelling plaatst voor 14.00 uur wordt het dezelfde dag nog aangeboden bij PostNL.

Producten die niet in onze webshop staan en we speciaal voor jou maken/leveren kunnen helaas niet retour gezonden worden.

Hoe je een besteld product retour kan sturen vind je hier.

Naar welk adres kan ik de retouren sturen?

Ons adres:
Baby Natura
Greveling 5
9654 PM Annerveenschekanaal

© 2007 - 2020Baby Natura- Alle rechten voorbehouden